2010. aug. 2.

1. Nap - 15 érdekes dolog rólad, és egy kis kori kép magadról (30 napos kihívás)
1. Kiskoromban utáltam olvasni.
2. Obi-Wan volt az első olyan szerelmem, aki kitalált volt
3. Régen képregényeket rajzoltam. Még mindig megvannak.
4. Ha most fiú lennék, vagy Gábor, vagy András lenne a nevem.
5. A családban én lennék az 5. Julianna.
6. A szüleim sose vettek nekem háziállatot, így amikor 7 éves voltam, a hangyákat egy Tic-Tac-os dobozba raktam, és kenyérmorzsákat tettem bele. 2 óra után mind meghaltak, és újrakezdtem a műveletet.
7. Imádom a YouTube-ot. Mindenféle "híres" emberekhez feliratkoztam már. Kedvenceim: RayWilliamJohnson, Smosh, Shane Dawson, Meekakitty, BrittaniLouiseTaylor, Michelle Phan, iJustine, Nigahiga, Charlieissocoollike, Mysteryguitarman, Shaycarl, KevJumba.....és még nagyon sokan.....
8. Erzsébet királynő az egyetlen olyan példaképem, aki már nem él.
9. Mindenféle teát megiszok.
10. Valamiért érdekeltek engem a dinoszauruszok. Még most is egy kicsit.
11. Batman után Macskanő a kedvenc szuperhősöm.
12. Imádok olyan könyveket olvasni, amik a középkorban játszódnak.
13. Még mindig angolul gondolkodok. És szerintem az angol nyelvben vannak a legjobb káromkodások.
14. Egyáltalán nem hiszek Istenben. De tiszteletbe tartom azokat, akik igen.
15. 11 éves korom óta pókerezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése