2010. szept. 22.

Heti Firka 3

Szereplő: Wigleigh-i Gwenda
Könyv: Ken Follett- Az idők végzetéig



Jellemzés:

"-Tudom én, mire gondolsz-mondta Gwenda -Túl szép hozzám.
- Nem...
- A szép férfiak sose szeretnek bele rút nőkbe, igaz?
- Te nem vagy rút...

-Láttam magamat tükörbe...- Annyira fájt az emlék, hogy eltorzult az arca.- Sírtam, mikor rájöttem, milyen vagyok. Nagy orrom van, és a két szemem túl közel ül egymáshoz. Apámra hasonlítok.
-Gyönyörű, bársonyos barna szemed van, és
mesésen dús hajad- tiltakozott Caris.
-De én nem vagyok Wulfrichoz mérhető."


Original:


2 megjegyzés:

  1. Pedig ezen a képen tényleg szép ez a csaj... :P
    Hallod, fel kéne rakni azokat a képeket is, amit számtek órán csináltál... Főleg Williamről! :D

    VálaszTörlés
  2. xP ja télleg! nem tom h fogom megoldani, mivel ott nincs internet :'(

    VálaszTörlés