2010. szept. 28.

Felkapcsolták a villanyt

a könyvem felett beletúrok a hajamba
millió szó kavarog a fejemben
kinézek az ablakon, a szürkeségbe
s észreveszem, hogy
fehérség van a fejemben

még egy rejtvényt oldottam meg
mint a füles magazint
mit akarsz még?
szétszakítod a szívem,
de én egyedül újra rendebehozom

egész nap csak rád gondoltam,
mit fogok veled kezdeni?
hogy kezdjek hozzád?

nem kell az arany, se az ezüst
elég ha csak a tankönyvet adod,
meg a jegyzeteidet is kölcsönkérném
s még elvárod tőlem,
hogy tanuljam meg a 103 elemet?

felkapcsolták a villanyt nálam,
lehet, hogy még várnod kell Panka,
de én most már értem Őt.

Ó, kémia, hogy átkozlak téged!

s.k. O.Dóra

1 megjegyzés:

  1. ?
    Ez jutott először az eszembe. Aztán: húúúúúúú, ba*meg, a Dorka megvilágosodott, én meg tök hüjjje vagyok! :D
    Aztán: egyszerűen rühellem a kémiát! XD

    VálaszTörlés